Uczniowie zebrali "tylko" tyle śmieci
Stowarzyszenie Oświatowo-Kulturalne na rzecz Rozwoju Wsi Nowy i Stary Antonin
DANE KONTAKTOWE
DANE KONTAKTOWE:
Adres: Nowy Antonin 72, 21-136 Firlej, Tel kom: 782540144, Tel : (81) 857 50 52 Faks: (81) 857 50 52 Powiat: Lubartowski, Województwo: Lubelskie, Numer KRS: 0000235636, E-mail: pspantonin@wp.pl
INFORMACJE:
ZARZĄD: BOŻENA CYBUL - PREZES, RADOSŁAW RĄCZKA - WICEPREZES, EWA WOJTASIEWICZ - SEKRETARZ, SŁAWOMIR KUBICKI - CZŁONEK ZARZĄDU STOWARZYSZENIA, RADOSŁAW GRANAT - CZŁONEK ZARZĄDU STOWARZYSZENIA.
piątek, 28 września 2012
poniedziałek, 24 września 2012
REGULAMIN PRZYSTĄPIENIA DO PROJEKTU
Projekt realizowany jest w ramach
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
współfinansowany ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
REGULAMIN
UDZIŁU W PROJEKCIE
„ Dogonić marzenia”
realizowanym w ramach Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki
Priorytetu IX .”Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach”.
Działanie9.1.”Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”.
Podziałanie 9.1.2. „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych”.
Priorytetu IX .”Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach”.
Działanie9.1.”Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”.
Podziałanie 9.1.2. „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych”.
§ 1
Definicje
1.
Projekt – projekt „Dogonić marzenia”
realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX .Rozwój
wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i
zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie
oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie
szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji
oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w okresie od 15.IX.2012
do 17.VII.2012r.
oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w okresie od 15.IX.2012
do 17.VII.2012r.
2.
Beneficjent - Stowarzyszenie Oświatowo-Kulturalne
na Rzecz Rozwoju Wsi Nowy
i Stary Antonin.
i Stary Antonin.
3.
Instytucja Pośrednicząca - Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu
Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego Lublinie, ul. Czechowska 19,
20-072 Lublin.
20-072 Lublin.
4.
Beneficjenci Ostateczni – Uczestnicy
projektu- uczniowie Publicznej
Szkoły Podstawowej w Nowym Antoninie, którzy spełniają kryteria określone
w § 3 niniejszego regulaminu.
w § 3 niniejszego regulaminu.
5.
Komisja Rekrutacyjna – komisja powołana w celu
przeprowadzenia rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych. W skład komisji wchodzą:
dyrektor szkoły, koordynator oraz nauczyciele.
6.
Biuro Projektu -
Stowarzyszenie Oświatowo-Kulturalne na Rzecz Rozwoju Wsi Nowy
i Stary Antonin, Nowy Antonin 72, 21-136 Firlej.
i Stary Antonin, Nowy Antonin 72, 21-136 Firlej.
7.
Koordynator – osoba wyznaczona w Stowarzyszeniu
do kontaktów w sprawie projektu.
§ 2
Informacje ogólne
1.
Regulamin określa
warunki uczestnictwa w projekcie „ Dogonić marzenia” realizowanym przez Stowarzyszenie Oświatowo-Kulturalne
na Rzecz Rozwoju Wsi Nowy i Stary Antonin w ramach Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki Priorytetu IX .Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i
zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych
w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów
z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów
z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
2.
Okres
realizacji projektu: od 17.IX.2012 do 15.VII.2013r.
3.
Projekt
skierowany jest do 35 uczniów Szkoły Podstawowej w Nowym Antoninie.
4.
Głównym celem
projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez ich udział w
dodatkowych zajęciach wyrównujących wiedzę z matematyki ,
j. polskiego oraz zajęciach rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze, językowe, teatralne i sportowe.
j. polskiego oraz zajęciach rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze, językowe, teatralne i sportowe.
5.
Zajęcia
organizowane w ramach projektu:
§ Zajęcia matematyczne ( kl. III, kl. VI)
§ Zajęcia polonistyczne ( kl. I-III, kl. VI)
§ Zajęcia z j. angielskiego ( kl. I-III, kl.
IV-VI)
§ Zajęcia przyrodnicze ( kl. IV-VI)
§ Zajęcia sportowe ( kl. IV-VI)
§ Zajęcia teatralne ( kl. I-III)
6.
W ramach projektu
zrealizowany zostanie w marcu 2013r
wyjazd do teatru.
7.
Udział uczniów w
projekcie jest bezpłatny.
8.
Zajęcia
projektowe odbywać się będą przed zajęciami dydaktycznymi jak i po ich zakończeniu.
9.
Uczestnicy
projektu maja zapewnione:
- pomoce
naukowe,
- gry i zabawy,
- pomoce dydaktyczne;
- gry i zabawy,
- pomoce dydaktyczne;
§ 3
Warunki uczestnictwa w projekcie
1.
Uczestnikiem
projektu może być uczeń Publicznej Szkoły Podstawowej w Nowym Antoninie, który
złoży deklarację uczestnictwa oraz oświadczenie
rodziców / prawnych opiekunów o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i zostanie zakwalifikowany do udziału w projekcie przez Komisję Rekrutacyjną (§1, ust.5).
rodziców / prawnych opiekunów o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i zostanie zakwalifikowany do udziału w projekcie przez Komisję Rekrutacyjną (§1, ust.5).
2.
Projekt zakłada,
że każdy uczeń będzie uczęszczać co najmniej w jednych zajęciach.
3.
Uczestnik
projektu zobowiązuje się do aktywnego i regularnego uczestnictwa we wszystkich
zajęciach.
§ 4
Postanowienia końcowe
1. Regulamin udziału w projekcie wchodzi w życie
z dniem 24.IX.2012r
2. Beneficjent Ostateczny ma obowiązek
wypełniania ankiet ewaluacyjnych i uczestnictwa w zajęciach w wyznaczonych
terminach, w razie nieobecności pisemnego usprawiedliwienia od rodziców /
prawnych opiekunów.
3. Wszystkie sprawy związane z interpretacją
regulaminu rozstrzygane są przez koordynatora Projektu.
4. Regulamin udziału w projekcie dostępny jest w
Biurze Projektu i na stronie internetowej Stowarzyszenia Oświatowo-Kulturalne na Rzecz Rozwoju
Wsi Nowy
i Stary Antonin.
i Stary Antonin.
INFORMACJA
Projekt realizowany jest w ramach
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
współfinansowany ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W połowie września w
naszej szkole rozpoczyna się realizacja projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego
Funduszu Społecznego.
Projekt nosi
nazwę „Dogonić marzenia” i
realizowany jest od 15.IX.2012r do 17.VII.2012r.
W ramach
projektu uczniowie mogą uczestniczyć w
następujących zajęciach :
·
Zajęciach matematycznych w dwóch grupach (dla
uczniów kl. III- 33h i kl. VI- 33h)
pt. „ Rusz głową”;
pt. „ Rusz głową”;
·
Zajęciach polonistycznych w dwóch grupach ( dla
uczniów kl. I-III- 33h i kl. VI-33h )
pt. „ Kraina liter”;
pt. „ Kraina liter”;
·
Zajęcia przyrodnicze ( dla uczniów kl. IV-VI-33
h) pt.” Kropelka”;
·
Zajęciach z j. angielskiego w dwóch grupach ( dla uczniów kl. I-III- 33h
i klIV- VI-33h )
pt. „ Hallo”;
pt. „ Hallo”;
·
Zajęcia teatralne (dla uczniów kl. I-VI- 66 h)
pt.” Szkolni artyści”;
·
Zajęciach sportowe ( dla uczniów kl. IV- VI-66 h
) pt. „Aktywni”.
poniedziałek, 10 września 2012
ZAPROSZENE DO SKŁADANIA OFERT
Projekt
realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Stowarzyszenie
Oświatowo- Kulturalne na Rzecz Rozwoju Wsi Nowy i Stary Antonin, Nowy Antonin
72, 21-136 Firlej
w ramach projektu „Dogonić marzenia”
(nr projektu: POKL .09.01.02-06-112/12)
Projekt realizowany jest w ramach Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki , współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w
ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
w dniu 10.09.2012r.
ogłasza otwarty nabór ofert
do Stowarzyszenia Oświatowo- Kulturalne na Rzecz
Rozwoju Wsi Nowy i Stary Antonin na następujące stanowiska:
1.
Nauczyciel prowadzący dodatkowe zajęcia przyrodnicze
„Kropelka” –
33 godziny zajęć w klasach IV-VI; termin: wrzesień 2012 – lipiec 2013;
33 godziny zajęć w klasach IV-VI; termin: wrzesień 2012 – lipiec 2013;
2.
Nauczyciel prowadzący dodatkowe zajęcia matematyczne
„Rusz głową”– 33 godzin zajęć w klasach IV-VI; termin: wrzesień 2012 – lipiec
2013;
3.
Nauczyciel prowadzący dodatkowe zajęcia
matematyczne „Rusz głową”– 33 godziny zajęć w klasach I-III; termin: wrzesień
2012 – lipiec 2013;
4.
Nauczyciel prowadzący dodatkowe zajęcia
polonistyczne „Kraina liter”– 33 godzin zajęć w klasach IV-VI; termin: wrzesień
2012 – lipiec 2013;
5.
Nauczyciel prowadzący dodatkowe zajęcia
polonistyczne „Kraina liter”– 33 godziny zajęć w klasach I-III; termin:
wrzesień 2012 – lipiec 2013;
6.
Nauczyciel prowadzący dodatkowe zajęcia z j.
angielskiego „Hallo”–
66 godzin zajęć w klasach I-VI; termin: wrzesień 2012 – lipiec 2013;
66 godzin zajęć w klasach I-VI; termin: wrzesień 2012 – lipiec 2013;
7.
Nauczyciel prowadzący dodatkowe zajęcia
teatralne „Szkolni artyści”–
66 godzin zajęć w klasach I-VI; termin: wrzesień 2012 – lipiec 2013;
66 godzin zajęć w klasach I-VI; termin: wrzesień 2012 – lipiec 2013;
8.
Nauczyciel prowadzący dodatkowe zajęcia sportowe
„Aktywni”–
66 godziny zajęć w klasach IV-IV; termin: wrzesień 2012 – lipiec 2013;
66 godziny zajęć w klasach IV-IV; termin: wrzesień 2012 – lipiec 2013;
Osoby
zainteresowane prosimy o dostarczenie w zamkniętych kopertach ofert
w terminie do dnia 21.09.2012r. godz. 1000, na adres: Stowarzyszenie Oświatowo- Kulturalne na Rzecz Rozwoju Wsi Nowy i Stary Antonin, Nowy Antonin 72, 21-136 Firlej. Oferty można dostarczyć pocztą tradycyjną lub osobiście.
w terminie do dnia 21.09.2012r. godz. 1000, na adres: Stowarzyszenie Oświatowo- Kulturalne na Rzecz Rozwoju Wsi Nowy i Stary Antonin, Nowy Antonin 72, 21-136 Firlej. Oferty można dostarczyć pocztą tradycyjną lub osobiście.
Uwaga:
Oferty, które wpłyną do placówki po wyżej wymienionym terminie nie będą
rozpatrywane.
1. Nauczyciel
prowadzący dodatkowe zajęcia przyrodnicze „Kropelka” – 33 godziny zajęć w
klasach IV-VI; termin: wrzesień 2012 – lipiec 2013;
Zakres
zadań i odpowiedzialności:
- prowadzenie
zajęć w ramach projektu w godzinach określonych przez Beneficjenta;
-
tworzenie programu dodatkowych zajęć przyrodniczych „Kropelka”
-
współpraca z koordynatorem projektu;
-
prowadzenie konsultacji z rodzicami uczestników;
-
wykonywanie zadań zleconych przez koordynatora na rzecz projektu
w szczególności związanych z monitorowaniem i ewaluacją, sprawozdawczością oraz promocją zajęć „Kropelka”
w szczególności związanych z monitorowaniem i ewaluacją, sprawozdawczością oraz promocją zajęć „Kropelka”
Wymagania
i umiejętności niezbędne, związane ze stanowiskiem prowadzącego dodatkowe zajęcia
przyrodnicze „Kropelka”:
- pełna
zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe pedagogiczne, zgodne ze specyfiką prowadzonych zajęć;
-
kwalifikacje do prowadzenia zajęć przyrodniczych;
-
doświadczenie zawodowe w pracy z uczniami/uczennicami mającymi trudności w nauce
oraz z uczniami/uczennicami zdolnymi;
-
dyspozycyjność umożliwiająca wykonywanie czynności zleconych
w projekcie.
w projekcie.
2. Nauczyciel prowadzący dodatkowe zajęcia
matematyczne „Rusz głową”– 33 godzin zajęć w klasach IV-VI; termin: wrzesień
2012 – lipiec 2013;
Zakres
zadań i odpowiedzialności:
- prowadzenie
zajęć w ramach projektu w godzinach określonych przez Beneficjenta;
-
tworzenie programu dodatkowych zajęć matematycznych „Rusz głową”;
-
współpraca z koordynatorem projektu;
-
prowadzenie konsultacji z rodzicami uczestników;
-
wykonywanie zadań zleconych przez koordynatora na rzecz projektu
w szczególności związanych z monitorowaniem i ewaluacją, sprawozdawczością oraz promocją dodatkowych zajęć „Rusz głową”;
w szczególności związanych z monitorowaniem i ewaluacją, sprawozdawczością oraz promocją dodatkowych zajęć „Rusz głową”;
Wymagania
i umiejętności niezbędne, związane ze stanowiskiem prowadzącego dodatkowe zajęcia
matematyczne „Rusz głową”
- pełna
zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe pedagogiczne, zgodne ze specyfika prowadzonych zajęć;
-
kwalifikacje do prowadzenia zajęć matematycznych w klasach IV-VI;
-
doświadczenie zawodowe w pracy z uczniami/uczennicami mającymi trudności w
nauce oraz z uczniami/uczennicami zdolnymi;
-
dyspozycyjność umożliwiająca wykonywanie czynności zleconych
w projekcie.
w projekcie.
3. Nauczyciel
prowadzący dodatkowe zajęcia matematyczne „Rusz głową”– 33 godziny zajęć w klasach I-III; termin:
wrzesień 2012 – lipiec 2013;
Zakres
zadań i odpowiedzialności:
- prowadzenie
zajęć w ramach projektu w godzinach określonych przez Beneficjenta;
-
tworzenie programu dodatkowych zajęć matematycznych „Rusz głową”;
-
współpraca z koordynatorem projektu;
-
prowadzenie konsultacji z rodzicami uczestników;
-
wykonywanie zadań zleconych przez koordynatora na rzecz projektu
w szczególności związanych z monitorowaniem i ewaluacją, sprawozdawczością oraz promocją dodatkowych zajęć „Rusz głową”;
w szczególności związanych z monitorowaniem i ewaluacją, sprawozdawczością oraz promocją dodatkowych zajęć „Rusz głową”;
Wymagania
i umiejętności niezbędne, związane ze stanowiskiem prowadzącego dodatkowe zajęcia
matematyczne „Rusz głową”
- pełna
zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe pedagogiczne, zgodne ze specyfika prowadzonych zajęć;
-
kwalifikacje do prowadzenia zajęć matematycznych w klasach I-III;
-
doświadczenie zawodowe w pracy z uczniami/uczennicami mającymi trudności w
nauce oraz z uczniami/uczennicami zdolnymi;
-
dyspozycyjność umożliwiająca wykonywanie czynności zleconych
w projekcie.
w projekcie.
4.
Nauczyciel prowadzący dodatkowe zajęcia polonistyczne „Kraina liter”– 33 godzin
zajęć w klasach IV-VI; termin: wrzesień 2012 – lipiec2013;
Zakres
zadań i odpowiedzialności:
- prowadzenie
zajęć w ramach projektu w godzinach określonych przez Beneficjenta;
-
tworzenie programu dodatkowych zajęć polonistycznych „Kraina liter”;
-
współpraca z koordynatorem projektu;
-
prowadzenie konsultacji z rodzicami uczestników;
-
wykonywanie zadań zleconych przez koordynatora na rzecz projektu
w szczególności związanych z monitorowaniem i ewaluacją, sprawozdawczością oraz promocją dodatkowych zajęć „Kraina liter”;
w szczególności związanych z monitorowaniem i ewaluacją, sprawozdawczością oraz promocją dodatkowych zajęć „Kraina liter”;
Wymagania
i umiejętności niezbędne, związane ze stanowiskiem prowadzącego dodatkowe zajęcia
polonistyczne „Kraina liter”
- pełna
zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe pedagogiczne, zgodne ze specyfika prowadzonych zajęć;
-
kwalifikacje do prowadzenia zajęć polonistycznych w klasach IV-VI;
-
doświadczenie zawodowe w pracy z uczniami/uczennicami mającymi trudności w
nauce oraz z uczniami/uczennicami zdolnymi;
-
dyspozycyjność umożliwiająca wykonywanie czynności zleconych
w projekcie.
w projekcie.
5.
Nauczyciel prowadzący dodatkowe zajęcia polonistyczne „Kraina liter”– 33 godzin
zajęć w klasach I-III; termin: wrzesień 2012 – lipiec 2013;
Zakres
zadań i odpowiedzialności:
- prowadzenie
zajęć w ramach projektu w godzinach określonych przez Beneficjenta;
-
tworzenie programu dodatkowych zajęć polonistycznych „Kraina liter”;
-
współpraca z koordynatorem projektu;
-
prowadzenie konsultacji z rodzicami uczestników;
-
wykonywanie zadań zleconych przez koordynatora na rzecz projektu
w szczególności związanych z monitorowaniem i ewaluacją, sprawozdawczością oraz promocją dodatkowych zajęć „Kraina liter”;
w szczególności związanych z monitorowaniem i ewaluacją, sprawozdawczością oraz promocją dodatkowych zajęć „Kraina liter”;
Wymagania
i umiejętności niezbędne, związane ze stanowiskiem prowadzącego dodatkowe zajęcia
polonistyczne „Kraina liter”
- pełna
zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe pedagogiczne, zgodne ze specyfika prowadzonych zajęć;
-
kwalifikacje do prowadzenia zajęć polonistycznych w klasach I-III;
-
doświadczenie zawodowe w pracy z uczniami/uczennicami mającymi trudności w
nauce oraz z uczniami/uczennicami zdolnymi;
-
dyspozycyjność umożliwiająca wykonywanie czynności zleconych
w projekcie.
w projekcie.
6. Nauczyciel prowadzący dodatkowe zajęcia z
j. angielskiego„Hallo”– 66 godzin zajęć w klasach I-VI; termin: wrzesień 2012 –
lipiec 2013;
Zakres
zadań i odpowiedzialności:
- prowadzenie
zajęć w ramach projektu w godzinach określonych przez Beneficjenta;
-
tworzenie programu dodatkowych zajęć z j. angielskiego : "Hallo”;
-
współpraca z koordynatorem projektu;
-
prowadzenie konsultacji z rodzicami uczestników;
-
wykonywanie zadań zleconych przez koordynatora na rzecz projektu
w szczególności związanych z monitorowaniem i ewaluacją, sprawozdawczością oraz promocją dodatkowych zajęć „Hallo”;
w szczególności związanych z monitorowaniem i ewaluacją, sprawozdawczością oraz promocją dodatkowych zajęć „Hallo”;
Wymagania
i umiejętności niezbędne, związane ze stanowiskiem prowadzącego dodatkowe zajęcia
z j. angielskiego „Hallo”
- pełna
zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe pedagogiczne, zgodne ze specyfika prowadzonych zajęć;
-
kwalifikacje do prowadzenia zajęć z j. angielskiego w klasach I-VI;
-
doświadczenie zawodowe w pracy z uczniami/uczennicami mającymi trudności w
nauce oraz z uczniami/uczennicami zdolnymi;
-
dyspozycyjność umożliwiająca wykonywanie czynności zleconych
w projekcie.
w projekcie.
7.
Nauczyciel prowadzący dodatkowe zajęcia teatralne „Szkolni artyści”– 66 godziny
zajęć w klasach I-VI; termin: wrzesień 2012 – lipiec 2013;
Zakres
zadań i odpowiedzialności:
- prowadzenie
zajęć w ramach projektu w godzinach określonych przez Beneficjenta;
-
tworzenie programu dodatkowych zajęć teatralnych „Szkolni artyści”;
-
współpraca z koordynatorem projektu;
-
prowadzenie konsultacji z rodzicami uczestników;
-
wykonywanie zadań zleconych przez koordynatora na rzecz projektu
w szczególności związanych z monitorowaniem i ewaluacją, sprawozdawczością oraz promocją dodatkowych zajęć „Szkolni artyści”;
w szczególności związanych z monitorowaniem i ewaluacją, sprawozdawczością oraz promocją dodatkowych zajęć „Szkolni artyści”;
Wymagania
i umiejętności niezbędne, związane ze stanowiskiem prowadzącego dodatkowe zajęcia
teatralnych „Szkolni artyści”
- pełna
zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe pedagogiczne, zgodne ze specyfika prowadzonych zajęć;
-
kwalifikacje do prowadzenia zajęć teatralnych w klasach I-VI;
-
doświadczenie zawodowe w pracy z uczniami/uczennicami mającymi trudności w
nauce oraz z uczniami/uczennicami zdolnymi;
-
dyspozycyjność umożliwiająca wykonywanie czynności zleconych
w projekcie.
w projekcie.
8.
Nauczyciel prowadzący dodatkowe zajęcia sportowe „Aktywni”– 66 godziny zajęć w
klasach IV-VI; termin: wrzesień 2012 – lipiec 2013;
Zakres
zadań i odpowiedzialności:
- prowadzenie
zajęć w ramach projektu w godzinach określonych przez Beneficjenta;
-
tworzenie programu dodatkowych zajęć sportowych „Aktywni”;
-
współpraca z koordynatorem projektu;
-
prowadzenie konsultacji z rodzicami uczestników;
-
wykonywanie zadań zleconych przez koordynatora na rzecz projektu
w szczególności związanych z monitorowaniem i ewaluacją, sprawozdawczością oraz promocją dodatkowych zajęć „Aktywni”;
w szczególności związanych z monitorowaniem i ewaluacją, sprawozdawczością oraz promocją dodatkowych zajęć „Aktywni”;
Wymagania
i umiejętności niezbędne, związane ze stanowiskiem prowadzącego dodatkowe zajęcia
sportowych „Aktywni”
- pełna
zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe pedagogiczne, zgodne ze specyfika prowadzonych zajęć;
-
kwalifikacje do prowadzenia zajęć sportowych w klasach IV-VI;
-
doświadczenie zawodowe w pracy z uczniami/uczennicami mającymi trudności w
nauce oraz z uczniami/uczennicami zdolnymi;
-
dyspozycyjność umożliwiająca wykonywanie czynności zleconych
w projekcie.
w projekcie.
Czas
trwania projektu: 17.09.2012r. – 15.07.2013r.
Ofert
powinny zawierać:
- CV z
opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierające w szczególności informacje o
dotychczasowej pracy, doświadczeniu zawodowym oraz wskazaną nazwą stanowiska, o
które kandydat/kandydatka się ubiega;
-
kwestionariusz osobowy, zgodnie z załącznikiem nr 1;
- kserokopia
dyplomu ukończenia studiów wyższych, kursów kwalifikacyjnych oraz świadectw lub
zaświadczeń wskazujących
na kwalifikacje kandydata na dane stanowisko;
na kwalifikacje kandydata na dane stanowisko;
-
podpisane oświadczenie, że kandydat/kandydatka nie był/nie była prawomocnie
skazany/a za przestępstwo umyślne ( zgodnie z załącznikiem nr 2);
- podpisana
klauzula o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 923
z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr
3;
- podpisane oświadczenie o
posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw
publicznych (stanowiące załącznik nr 4)
Kryterium
oceny oferty: 100% cena brutto: zł/godz.
lekcyjną.
Osoba
do kontaktu: Ewa Wojtasiewicz - koordynator projektu,
tel. : 607 613 001, e-mail: ewawojtasiewicz@wp.pl
Załącznik
nr 1
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY
1.
Imię (imiona) i nazwisko..........................................................................................................................
2.
Imiona rodziców......................................................................................................................................
3.
Data i miejsce urodzenia… …………………………………………………………………
4.
Obywatelstwo:…………………………NIP………………………Pesel:……………………
5.
Miejsce zamieszkania (adres do
korespondencji).....................................................................................
6.
Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1—4 są zgodne z dowodem
osobistym
seria…….nr…………………………….
wydanym przez……………………………………………………………………………...
lub
innym dowodem tożsamości………………………………………………………….
……………………………………………………
(miejscowość i data)
………………………………………………….
(czytelny podpis)
* Właściwe
podkreślić.
Załącznik nr 2
Oświadczenie
Oświadczam, że
*............................................ skazany/skazana prawomocnym
wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe
. ..................................................................
data i podpis
Załącznik 3
Oświadczenie
Oświadczam, że wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych).
..................................................................
data i podpis
Załącznik nr 4
Oświadczenie
Oświadczam, że
**............................................ pełną zdolność do czynności
prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych[1].
..................................................................
data i podpis
* należy wpisać powyżej
odpowiednie stwierdzenie: - byłam/byłem - nie byłam/ nie byłem
** posiadam/
nie posiadam
[1]
podstawa prawna: Ustawa o pracownikach
samorządowych z dnia 22 marca 1990 r. (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z
późn. zm.)
Subskrybuj:
Posty (Atom)