DANE KONTAKTOWE

DANE KONTAKTOWE:

Adres: Nowy Antonin 72, 21-136 Firlej, Tel kom: 782540144, Tel : (81) 857 50 52 Faks: (81) 857 50 52 Powiat: Lubartowski, Województwo: Lubelskie, Numer KRS: 0000235636, E-mail: pspantonin@wp.pl

INFORMACJE:

ZARZĄD: BOŻENA CYBUL - PREZES, RADOSŁAW RĄCZKA - WICEPREZES, EWA WOJTASIEWICZ - SEKRETARZ, SŁAWOMIR KUBICKI - CZŁONEK ZARZĄDU STOWARZYSZENIA, RADOSŁAW GRANAT - CZŁONEK ZARZĄDU STOWARZYSZENIA.



czwartek, 10 listopada 2016

DZIEŃ NIEPODLEGŁOŚCI

Rozdzielił nas, mój bracie, 
zły los i trzyma straż, 
- w dwóch wrogich sobie szańcach,
patrzymy śmierci w twarz. 


W okopach pełnych jęku, 
wsłuchani w armat huk, 
stoimy na wprost siebie - 
ja - wróg twój, ty - mój wróg! 



Las płacze, ziemia płacze, 
w pożarach stoi świat,
a ty wciąż mówisz do mnie: 
To ja, twój brat... twój brat! 


O, nie myśl o mnie bracie,
w śmiertelny idąc bój, 
I w ogniu moich strzałów,
jak rycerz mężnie stój! 
 


A gdy mnie zdała ujrzysz, 
od razu bierz na cel 
I do polskiego serca 
moskiewską kulą strzel. 

Bo wciąż na jawie widzę
I co noc mi się śni,
że TA, CO NIE ZGINĘŁA, 
wyrośnie z naszej krwi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz